Słodka komunikacja z klientem

Foto PlikBez kategorii Słodka komunikacja z klientem
0 Comments

Chyba każdy już wie, że ludzie lubią jeść słodycze. Tak było od wieków i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższych latach miało się to zmienić. Między innymi dlatego tak wiele firm zamawia dla swoich marketingowych celów słodycze reklamowe. Są one używane zarówno w codziennej kampanii promocyjnej, jak i przy okazji większych wydarzeń na skalę globalną. Jednak nie można zapominać o tym, aby przez cały czas poszukiwać nowych form reklamy, wykorzystujących właśnie cukierki reklamowe. One same w sobie mogą być miłym prezentem dla klientów. Jak ich obdarować? Najlepiej w taki sposób, aby otrzymanie słodyczy firmowych kojarzone było z wygraną. W ten sposób wzmacnia się pozytywny przekaz, który powinny nieść za sobą słodycze.

Oto kilka nowych sposobów, które firma może wykorzystywać, aby rozdawać słodycze firmowe dla klientów. Z pewnością jest to znacznie ciekawsza metoda, niż rozdawanie ich z ręki, prosto z kosza. Możecie do woli łączyć te sposoby ze sobą, tworząc własne kompozycje i plany marketingowe.

Cukierki reklamowe na kupony. To jest coś, co wiele firm robić w okresie świąt Bożego Narodzenia. Rozdają one swoim klientom słodycze reklamowe (takie jak czekoladki), na wcześniej wydrukowane i dystrybuowane kupony. Czasami kupony te trafiają w ręce klientów na kilka miesięcy wcześniej. Wszystko po to, aby sprawić że klient będzie musiał pamiętać o firmie i wykorzystaniu kuponu na darmowe, świąteczne cukierki reklamowe. Kiedy taka osoba pojawi się po ich odbiór, można z dużą dozą prawdopodobieństwa oczekiwać, że jest to właśnie klient lojalny.

Słodycze reklamowe na powitanie. Zaczynasz biznes w nowym miejscu? Chcesz się zaprzyjaźnić z lokalnymi mieszkańcami i innymi przedsiębiorcami? Jeżeli tak, to trudno sobie wyobrazić lepszy przełamywacz lodu niż cukierki reklamowe. Czy kojarzysz amerykańskie filmy, na których nowi mieszkańcy dzielnicy witali dotychczasowych samodzielnie upieczonym ciastem? Na podobnej zasadzie możesz wykorzystać swoje słodycze reklamowe. Znajdujące się na nich logo będzie miało możliwość być rozpowszechnione w twojej okolicy. Jest kilka powodów, dla których warto się na to zdecydować. Przede wszystkim lokalni mieszkańcy będą wiedzieli o twoim istnieniu. Przyda się to wówczas, gdy ktoś będzie pytał o siedzibę twojej firmy i dojazd do niej.

Ile mogą cię kosztować dobrej jakości cukierki reklamowe? Nie są to duże koszta. Jeżeli jednorazowo zamówisz ich większą ilość, możesz dodatkowo liczyć na korzystne rabaty. Co więcej, jeśli znajdziesz odpowiednią firmę, to uzyskasz również dalsze rabaty ? na przykład gratis zaprojektowane opakowanie czy dostawę słodyczy w partiach, aby przez najdłuższy czas zachowywały świeżość.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *